Serwis

Dlaczego warto serwisować samochód u dealera Mazdy?
Ponieważ troszczymy się nie tylko o Twój samochód, ale także o Ciebie – naszego klienta. Serwisowanie samochodu u dealera Mazdy to profesjonalne usługi w konkurencyjnych cenach. Dla Twojego auta oznacza to bezproblemową jazdę, niezawodność, bezpieczeństwo i korzystną wartość ponownej odsprzedaży.

Przejrzysta polityka cenowa
Mechanik omówi usługę przed przystąpieniem do pracy, żeby klient nie był niczym zaskoczony i znał wcześniej jej cenę – łącznie z częściami, olejem, płynami eksploatacyjnymi i podatkiem VAT. Po wykonaniu usługi mechanik poinformuje także o naprawach lub wymianach części, które mogą być konieczne w przyszłości.

Szkolenie i wyposażenie
Mechanicy Mazdy regularnie uczestniczą w szkoleniach na temat najnowszych technologii, aby zapewnić klientom trafną diagnostykę i skuteczną naprawę. Inwestują także w specjalistyczne narzędzia i urządzenia diagnostyczne. Mechanicy Mazdy z zaangażowaniem starają się być na bieżąco z naszymi systemami informacji technicznej, aby świadczyć jeszcze lepsze usługi.

Elektroniczny rejestr serwisowy
Informacje ze wszystkich przeglądów rutynowych dokonywanych u dealera Mazdy są przechowywane w naszym centralnym Elektroniczny rejestr serwisowy . Dzięki temu można uzyskać natychmiastowy dostęp do pełnej historii serwisowej auta, zapobiec jej fałszowaniu i zwiększyć wartość ponownej odsprzedaży samochodu.

Serwis Mazdy dopasowuje się do Twojego kalendarza
Przy umawianiu się na kolejną wizytę w ASO, nasi dealerzy dostosują jej termin do Twoich planów. Aby obyło się bez czekania. I nawet zaoferują Ci samochód zastępczy, o ile będzie dostępny.

To się nazywa obsługa. Nie uważasz?

E-mail: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez AC CORTES – Piotr Kalinkowski, Artur Piechowicz Spółka Jawna wiadomości zawierających informacje handlowe dotyczące produktów i usług Dealera, w tym promocji serwisowych, zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera, w formie wiadomości e-mail na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam.
Rozmowa telefoniczna / sms: Wyrażam zgodę na kontakt i rozmowę telefoniczną (głosową) / otrzymywanie wiadomości sms przez AC CORTES – Piotr Kalinkowski, Artur Piechowicz Spółka Jawna na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam w celu informowania o produktach i usługach Dealera, w tym promocjach serwisowych, zaproszeniach na jazdy testowe, wydarzeniach organizowane przez wybranego dealera Mazda.
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
AC CORTES – Piotr Kalinkowski, Artur Piechowicz Spółka Jawna z siedzibą przy ul. Sobieskiego 23, 26-600 Radom

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna Dealer.